Thursday

It was today “Ascension-day”. So it was a free day, but some shops were open, not many.
The weather was typically Dutch once again, it sucked. Hopefully next week better.

Comments

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Maak bij Mijndomein je gratis WordPress site